Header Ads

Syed Territory telah berpindah dari Blogspot ke Wordpress


Assalamualaikum,
Alhamdulilah, setelah sekian lama aku menggunakkan blogger sebagai medium untuk aku menulis blog, so dengan rasminya hari ini Syed Territory telah berpindah dari blogspot kepada Wordpress.  Ya, memang dah lama aku menggunakan blogspot untuk berblog ni, lebih kurang setahun lebih, so aku rasa dah tiba masanya untuk aku mula menulis blog dalam medium yang lebih professional dengan menggunakan wordpress.

Semua pembelian domain dan hosting untuk Syed Territory ni telah diuruskan oleh ShibliVision. Pembelian domain dan hosting untuk blog ni dibeli daripada iHosterz Hosting Company. Harga yang ditetapkan oleh iHosterz ni amat berpatutan untuk mana-mana blogger yang baru nak berjinak-jinak untuk berdomain dan menggunakan hosting sendiri, boleh la membuat tempahan dan belian di iHosterz.

Memandangkan aku baru aje habis matrikulasi dua minggu lepas, so aku rasa memang patut aku terus berpindah kepada wordpress, sebab lepas ni cuti yang panjang ni, boleh la aku bermain dengan setting wordpress ni. Mula-mula kekok jugak la nak setting wordpess ni, tapi kalau tak cuba sampai bila nak pandai ya tak??

Buat masa sekarang aku akan cuba dulu bermain dengan setting-setting wordpress ni. So maybe blog aku tak akan diupdate buat seketika. Sekian entri pembukaan yang tak sebrapa dari aku. Terima kasih. Teruskan melawat blog aku.

No comments

COmment

SUBSCRIBE NOW!!

Syed Territory
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.