Header Ads

Snap2Get : Memudahkan Urusan Beli Barang Harian



Sekarang memang banyak apps-apps yang sememangnya direka untuk memudahkan kerja-kerja seharian kita. Bak kata orang dunia tanpa sempadan ye tak? Bayangkan kalau dulu kita cerita dekat orang dulu-duli kita yang kita ni boleh bersembang dengan kawan atau mak bapak kita yang jaraknya beribu batu, confirm diorang akan cakap "gila ke ape nak cakap dengan orang yang tak ada depan mata". Tapi sekarang tidak lagi. Dengan adanya skype, whatsapp dan macam-macam lagi, benda yang dikatakan gila pun dah jadi realitinya sekarang.

Syed cukup tertarik dengan apps 'Snap2Get' yang telah dilancarkan beberapa minggu lalu di Google Play. Snap2Get ni adalah satu aplikasi yang membolehkan pengguna terus membeli barang keperluan harian mereka tanpa perlu ke Giant dan Tesco. Hanya dengan berbekalkan smart phone (3310 mintak maap la) korang boleh terus snap and get what you want. Simple kan? Nice.


Buat masa ni, tempat untuk bershopping dengan menggunakan iphone atau android ni hanyalah di sekitar bandar-bandar besar. Cara menggunakan apps ni senang je. Korang hanya perlu ada rangkaian internet pada mana-mana device korang. Dengan hanya mengimbas QR Code yang tertera pada stesen membeli belah maya, katalog khas, ataupun terus melalui internet.

Jom layan Commercial Video untuk gambaran yang lebih jelas.

No comments

COmment

SUBSCRIBE NOW!!

Syed Territory
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.