Header Ads

Notis serta merta dari P1



Buat pertama kali aku terima notis dari pihak P1 yang mengatakan bahawa penggunaan aku untuk bulan ni telah melebihi kuota yang ditetapkan. So, pihak P1 menyatakan speed internet connection akan slow buat seketika sehinggalah pembayaran dibuat atau dengan menambah usage P1 aku. Tapi takpa ni pun dah dekat hujung bulan, so nanti aku bayar la. Neway thanks kepada pihak P1 dengan memberi notis tersebut. Dengan cara ini pengguna P1 tidak akan tertanya-tanya kenapa internet mereka tetiba je slow macam siput babi. Kepada pihak TM, harap korang dapat memberi servis yang mesra pelanggan seperti yang P1 lakukan. Eh tak silap aku sekarang ni Streamyx tengah down and asyik DC je. Ade ape-ape notis dari pihak TM macam yang P1 buat ni?? Hehe..


4 comments:

  1. P1 mmg terbaik bro. Aku dah gune 1/2 tahun. smpai skrang sgt berpuas hati dari segi servis & penggunaan. Tip top la!

    ReplyDelete
  2. yup..setakat ni memang tak ada masalah dengan servis dan penggunaan P1. Kalau ada apa-apa masalah boleh adukan masalah dengan menggunakan twitter. Memang best.

    ReplyDelete
  3. btul2... P1 lebih mesra. Streamyx mcm hampeh walaupun aq pngguna tegar... haahaaha

    ReplyDelete
  4. faris: betul2 streamyx punye customer servis macam ke hapa je. kalau call operator mau dekat 10 mintt pas 2 baru boleh cakap dengan operator diorang.

    ReplyDelete

COmment

SUBSCRIBE NOW!!

Syed Territory
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.