Header Ads

Setelah sekian lama menyepi..nah!!



Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera. Harini aku mimpi ape tah rase macam tetibe nak update blog aku ni. Dah berminggu-minggu aku tinggal macam tu je blog aku ni. Serius shit bila rasa malas gila nak pegang keyboard ni sebab nak update blog. Tambah pulak minggu lepas MU kalah dengan BARCA. Langsung tak de mood nak tulis blog. Haha. Lagi-lagi dah time cuti sekolah ni, betambah malas nak tulis blog. Adik-adik dah balik cuti so diorang apa lagi balik dari asrama tu keje nak online facebook aje lah. Duk dekat asrama mane ade benda alah segala bagai tu. Bila time cuti ni la diorang pulun nak berfacebook-facebook pun kan. Aku ni yang tengah tak de mood nak berblogging pun bia je la dekat diorang nak berfacebook sampai ke malam pun xpe. Ade aku kisah??

Sebenarnya ada la sorang blogger ni, die ada kata dekat aku yang blogger ni update blog kene la constant. Ni tak. Update pun malas macam mana la nak survive kalau macm ni?? Perhhh, bila dah kena fire macam tu, headshot lagi, malu la pulak. Sedih sial kena fire camtu. Huarggh Walaupun cara dia tegur aku tu makan dalam woo, at least teguran yang membina. Betul lah orang kata nak jadi blogger berjaya ni bukan senang. Tapi nak buat blog memang kacang la. Just daftar dengan google then boleh la nak bina bepuluh ribu blog pun boleh kalau rajin la. Tapi nak maintain untuk update walaupun korang hanya ada 1 je blog, aku rasa cukup susah.

Bila aku tengok blog-blog lain yang update diorang macam news feed, perhh..memang best lah. Sape yang tak seronok kalau blog sentiasa update. Tak de la besawang macam blog ni. Rasa tercabar dengan kesungguhan blogger-blogger lain sebab tak pernah jemu-jemu kan?? Mesti best kalau aku pun boleh buat macam tu. Come on. Kalau orang lain boleh, insya-allah aku pun boleh. Amin2. Mungkin kecundang sekali dua bukan alasan untuk kita terus mengalah. Biar usaha yang menentukan kejayaan.

Semenjak aku jadi pemalas nak update blog aku ni, aku lebih gemar pergi ke blog-blog lain dan baca artikel-artikel yang ada. Kalau dulu aku hanya akan blogwalking kalau aku online dekat rumah dengan pc, tapi sekarang semuanya lebih mudah bila aku dah rembat HTC Wildfire bulan lepas. Dengan HTC ni, aku boleh baca apa-apa artikel dengan senang sebab dah boleh online pakai HTC ni. Memang betul dunia semakin canggih dengan teknologi-teknologi yang memudahkan urusan manusia.

No comments

COmment

SUBSCRIBE NOW!!

Syed Territory
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.