Header Ads

Kenali Malaysian Youtuber!!



Hai guys. Korang ape kabar semua?? Sihat ke?? So ape plan korang cuti 3 hari ini?? Yela cutikan extend sampai hari Isnin sempena Hari Pekerja. Kalau yang plan nak bawak family pergi becuti tu, driving elok-elok. Jangan nak memecut je kerja. Kalau accident mati teruih tak pe la. Ni nanti dah la accident then kene pulak speed trap kan. Tak ke melayang macam tu je duit nak pergi klinik then nak kene bayar saman lagi. So jangan nak bawak laju macam korang ni F1 driver pulak. Hehe. Pandai je nasihat orang aku ni, padahal aku sendiri bawak kereta xpernah nak slow. Selagi meter xsampai '18' memang rasa aku la insan paling slow bawak kereta. hehe. So adik-adik yang baru dapat lesen jangan nak contohi aku ok. 

Ok guys, harini aku nak share dengan korang satu video sorang mamat Youtube ni. Rasanya ramai yang dah kenal kot dengan mamat ni. Nama die Mat Lutfi. Die ni salah sorang Malaysian Youtuber yang berjaya mencipta nama melalui platform Youtube. Memang style larh. Kalau aku cakap AnwarHadi koramg kenal x?? Kalau korang xkenal memang korang bukan kaki internet la. By the way, AnwarHadi ni pun salah sorang Malaysian Youtuber yang berjaya macam Mat Lutfi ni. Kedua-dua individu ni ada bakat dan cara penyampaian mereka masing-masing. Kalau korang nak tengok video-video yang diorang hasilkan bolehlah klik SINI-AnwarHadi dan SINI-MatLuthfi. Video yang diorang sampaikan bukan sekadar video lawak kosong but at the mean time ada info dan pengajaran yang diorang nak sampaikan.  Contohnya macam video kat bawah ni. Jom Layan.

No comments

COmment

SUBSCRIBE NOW!!

Syed Territory
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.