Header Ads

#update: 14 Februari 2011..




Assalamualaikum dan Selamat Pagi..erk, pagi ke??
Pagi la sebab jam menunjukan pukul 12.13AM semasa Syed tulis artikle ni.. AM means aftermidnight or selepas tengah malam la.. kalau lepas tengah malam apa lagi, sekarang ni tengah pagi la..  hehe..  so ada apa dengan 14 Februari ni?? Korang mesti tertanya-tanya kan kenapa entri kali ni Syed titled kan dengan 14 Februari 2011.. sebenarnya title ni yang terlintas dalam kotak fikiran Syed time-time macam ni.. dengan lajunya Syed meletakan tarikh ni sebagai title.. 

Tanggal 14 Februari mungkin lebih dikenali sebagai tanggal Hari Kekasih or Valentines Day.. Ya.. Kalender tahun Masihi telah tercatat pada setiap tahun bahawa tanggal 14 Februari telah menjadi satu adat atau perayaan bagi para remaja or Syed lebih senang dengan panggilan couples Day.. Ok couples Day surely adalah hari yang sangat ditunggu-tunggu oleh remaja-remaja sebab?? Ahh.. sebabnya bolehla mereka menunjukan tanda cinta dan kasih sayang mereka kepada pasangan mereka.. 

Tak kira la lelaki or perempuan, dua-dua akan beria-ria meraikan couples Day ni yang mereka rasa adalah satu Hari untuk couples seperti mereka ni untuk bermesra-mesra, manja-manja and etc.. atcually it starts tepat pukul 12 tadi, dengan menghantar SMS kepada kekasih hati masing-masing.. dan tidak kurang ada yang sedang bergayut ketika ini.. konon-kononnya nak tunjuk yang masing-masing menghargai satu sama lain.. dan sememangnya HARAM dan kalau dah HARAM tu?? Tahu-tahu la kan.. kepada sapa yang tak tau or buat tak tau tu meh Syed bagi tau hukumnya BERDOSA!!

Baca artikel yang Syed post semalam Valentines Day.. Apa Hukumnya??.. Memang semua ni cara Kafir Laknatullah dah plan untuk menyesatkan umat Muhammad yang dijanjikan Syurga oleh Allah S.W.T.. Jangan kita cuba mengikut apa yang agama lain buat kerana Islam itu agama yang Indah dan Sempurna.. Memang manusia selalu lalai dan alpa dengan dunia so, tanggunjawab sesama kita harus dijalankan - saling ingat-mengingatkan.. Insya Allah hidup kita, masyarakat,agama dan bangsa akan sentiasa diberkatiNya..Buat apa yang disuruh dan tinggal apa yang dilarang..

No comments

COmment

SUBSCRIBE NOW!!

Syed Territory
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.